El perquè de tot plegat…

Quan, ara farà ja tres mesos, vaig començar el meu periple, de tornar a estudiar, de reinventar-me, de posar un nou rumb a la meva vida, que poc m’imaginava que els camins em portarien cap a la figura del Community Manager.
És més, ni fa tan sols un mes, hagués pensat que ara, estic treient-me un certificat d’especialització.
I és que em sembla, que tot el que he estat fent els últims 25 anys de la meva vida, m’hagin estat preparant inconcientment per aquest canvi. Doncs si, i cada dia que passa, amb les noves eines que aprenc i de que disposo, soc capaç de portar endavant el projecte, que ja fa temps que maquino, i que dono forma, però que suposarà una feina constant d’innovació, creativitat i sobretot voluntat, però, d’això ja en tinc, no?

EE: indefinit, molt indefinit, com el dia
( ha plogut, ha fet sol, fred…)

Responder

