Avui fa núvol, 1,2,3…

I és veritat, el dia no acompanya massa a fer res que no sigui seure davant el mar i comptar onades, una, dues, tres…
En cambi, ara compto “#” i també “@”. Alguna cosa extranya deu passar dins el meu cervell que fins hi tot hi he sommiat…que fort…
Ahir per la tarda/nit vaig assistir a una jornada per socis D’AERCO; la meva primera reunió…i vaig estar twitejant certs comentaris o aspectes que vaig trobar interessants. De fet interessant ho era tot. Començant per el fet de poder twitejar en directe..Jo encara pertanyo a una generació on, el sol fet de tenir el mòbil a classe és motiu de bronca, imagina’t si és en una reunió, i a sobre et diuen: Twitejeu, eh?!, el Hashtag és aquest…; “vamos” em sembla que visc a Mart…
I m’agrada, oh i tant que m’agrada, però hi sommio…Normal, no?
Per cert, hi ha Wi-Fi a la platja?… ;D
EE: bé, bé, gràcies!

Responder

